+38 (067) 743-23-43, +38 (050) 801-41-31, +38 (0362) 43-23-43, +38 (098) 25-79-410, +38 (050) 25-78-239, +38 (067) 743-23-43

«Ми не втручаємося в унікальну структуру води, створену самою ПРИРОДОЮ »,-
Леонід Рибачок, директор ТОВ «Водограй» ТМ «Червона калина»
Леодін Рибачок провів «Н.Т.І.» тою місциною, де насправді видобувається питна вода від ТМ Червнона Калина.
Після взаємних вітань Леонід Ростисловович відповів на ряд питань, які виникли у журналістів «Напої. Технології та Інновації».

«Н.Т.І.»: Шановний Леонід Ростиславович, розкажіть,як створювалося підприємство?
Леонід Рибачок: У 1986 році почалось  будівництво знаменитої здравниці «Червона калина». Приблизно в той же період було прийнято рішення пробурити кілька свердловин  для того, щоб мінеральна вода використовувалася для потреб пацієнтів і відпочиваючих санаторію. Одна з перших свердловин на території здравниці досягала глибини 1200 метрів, вода була насичена йодобромними солями, а мінералізація досягала 50 г / л. Експертизи підтверджували, щоза своїми цілющими властивостями вона подібна до води курорту Карлові Вари. Разом з тим, така вода застосовуваласяв основному для ванн і зовнішніх процедур. Для питних вод пізніше відкрили свердловину глибиною 750метрів. Цю воду змішували з прісноюв пропорції 1 до 3. Також почали виробництво мінеральної лікувально-столової води «Червона калина».Так і почалася історія видобутку мінеральних вод в нашому регіоні. Скажу,що в 90-х цех з виробництва мінеральної води був закритий. І тільки в 2002-му група ентузіастів, і я в тому числі, вирішили відродити роботу цеху. По-іншому, крім як ентузіастами,я нас не називаю, оскільки, коли починали сверлити, не було стартового капіталу,великих фінансових можливостей.

«Н.Т.І.»: Як сьогодні компанія отримує мінеральнуводу?
Леонід Рибачок: Сьогодні ми викачуємо воду із свердловин, розливаємо в пляшки і відправляємо в роздріб, не втручаємося в унікальну структуру води,створену самою природою. «Водограй» за ці роки провела повне переоснащення цеху, замінивши старе радянське обладнання. Ми працюємо поступово, крок за кроком зміцнюючи свої позиції на ринку. Можу сказати, що сьогодні ми є лідерами в регіоні по поставці мінеральної води в торгові точки і приватним споживачам.

«Н.Т.І.»: Який асортимент вод компанія пропонує на сьогоднішній ринок?
Леонід Рибачок: Нашим основним брендом я можу назвати лікувально-столову воду «Червона калина». Цю марку добре знають в регіоні, а бездоганна якість продукції швидко вивела її в лідери споживчих переваг. Перевагою води «Червона калина» є наявність в ній великої кількості заліза. А залізо корисне для організму людини, схильного до анемії, ослабленого. Концентрація йоду в нашій мінеральній воді до 0,1 мг / л. Вода «Червона калина» є також ефективним засобом для виведення радіонуклідів, підвищує адаптогенні можливості організму, нормалізує обмін речовин, знижує в крові рівень цукру і холестерину. Вода розливається в пляшки по 1,5 і 2 літра. На території підприємства, як я вже сказав, було відкрито унікальне родовище «Водограйне», звідки ми видобуваємо унікальну за своїми якостям природну столову воду «Червона калина лагідна». Вона не має особливих показань та обмежень до застосування, як, приміром, лікувально-столова «Червона калина». «Червону Калину Лагідну»ми розливаємо в бутлітпо 0,5 літра (скляні і ПЕТ), а також є фасування по 1,5 і 2 літри. Цю воду ми розливаємо як в газованому, так і негазовану вигляді.
Також ТОВ «Водограй» поставляє на ринок питну воду «Кришталь», яка видобувається  зі свердловини глибиною 150 метрів і має збалансований рН. Її унікальність полягає в тому, що ця вода дуже м'яка, загальна жорсткість 1,2 моль / м3 і не вимагає додаткового пом'якшення. Вона розливається в бутлі по 6 і 19 літрів. Зазначу, що нещодавно вивели на ринок новий бренд - вода питна «Гірська Кришталева». Вона ідеально підходить для використання в кавових апаратах. Фахівці підприємства зменшили в ній вміст мінеральних солей, що сприяє відсутності накипу і продовжує термін служби кавових машин. Цей продукт користується попитом, особливо у кав'ярень, оскільки крім обережного відношення до обладнання, кава має хороший природний смак. Думаю у цієї води велике майбутнє.
Питна вода «Кришталь» від ТМ «Червона калина» не вимагає багатоступеневої очищистки, адже подається безпосередньо з свердловини в ідеальному стані. Її не потрібно фільтрувати, тому що вона проходить очистку від грубих домішок і додаткову обробку бактерицидною опроміненням, що надає воді стерильності.

«Н.Т.І.»: Які регіони являються для компанії пріоритетними  в плані реалізації продукції?
Леонід Рибачок: Коли ми починали працювати, то реалізували продукцію в Рівненській і Волинській областях. Сьогодні нас вже знають і в Тернопільській, і Хмельницькій областях. Прагнемо весь час розвиватися, освоювати нові ринки збуту. Але у нас немає можливості робити масштабний вихід на нові ринки, оскільки такими ресурсами, як інші великі виробничі компанії, ми не володіємо. Саме тому для того, щоб просувати продукцію, нам потрібно більше часу. Незважаючи ні на що, ми продовжуємо розвиватися, стояти на місці не можна. В жовтні цього року ми проведемо масштабний ребрендинг - Змінимо форму пляшки, етикетку. Нашої торговій марці виповнюється 10 років цього року, а як показують багато маркетингові дослідження, як раз в 10 років потрібно міняти щось в бренді.

«Н.Т.І.»: Сьогодні велика увага приділяється дотриманню міжнародних стандартів виробництва. Компанія «Водограй» дотримується цих принципів?
Леонід Рибачок: Я впевнений, що це просто необхідно. Наше підприємство до цього прагне. В планах компанії не тільки ребрендинг і висновок на ринок нових продуктів, а й модернізація виробничих можливостей. Тому всі наші нові проекти готуються відповідно до міжнародними вимогами і нормами виробництва. Це дуже важливо для компанії, в перспективі нас цікавить вихід і на європейський ринок.